Karty lojalnościowe

Klient będący regularnym konsumentem produktów danej marki może otrzymać od niej podarunek w postaci karty lojalnościowej. Dzięki niej istnieje możliwość zbierania punktów, które w dalszej perspektywie mogą zostać wymienione na nagrody rzeczowe, atrakcyjne zniżki czy bony zakupowe. Prostym przykładem jest systematyczne tankowanie pojazdu na wybranej stacji benzynowej, której pracownicy danego koncernu paliwowego przy dokonywanej transakcji zadają pytanie: „czy zbiera Pan/Pani punkty?”. Przy skumulowaniu odpowiedniej liczby można je wymienić na akcesoria do samochodów bądź na artykuły spożywcze, które znajdują się w asortymencie stacji paliwowej.

Karty lojalnościowe http://www.unicard.pl/produkty/karty-plastikowe/rodzaje-kart-plastikowych/lojalnosciowe.html to także dobre rozwiązania dla firm, które chciałyby nagradzać swoich pracowników za osiągane wyniki zawodowe. Zważając więc na to, że znaczącą część życia i wysiłku poświęca się na aktywność zawodową – naturalną koleją rzeczy jest to, że prędzej czy później pracownika dopada zmęczenie, czy wręcz zniechęcenie do wykonywanych czynności. Dlatego też, aby dodatkowo zrekompensować ten wysiłek i zmotywować pracownika do dalszej aktywności – pracodawca może osobie zatrudnionej zagwarantować zniżki na rożne wydarzenia, choćby do kina czy do obiektów sportowo-rekreacyjnych. Totalne psychiczne i fizyczne oderwanie się od aktywności zawodowej pozwala zachować zdrową równowagę pomiędzy życiem prywatnym, a zawodowym.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Karty elektroniczne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *